Meta Grgurevič

Meta Grgurevič (r. 1979) je leta 2007 končala podiplomski študij slikarstva na likovni akademiji v Benetkah. Delo Mete Grgurevič raziskuje odnose in meje med znanostjo, metafiziko in učinki čarovnije. Projekte gradi združevanje različnih panog in tehnik del procesa, ki vedno stremi k poetični nadgradnji tehnike in zastavljenih problemov. V delih pogosto obravnava temo prostora in časa kot subjektivno kategorijo ter intimni problem, ki se ga po njeno uspešno izrazi/razreši le na podlagi pragmatičnega poznavanja medija na katerem sloni vsebina posameznega dela ali projekta. Dela Mete Grgurevič so bila predstavljena na številnih skupinskih in samostojnih razstavah. Med drugim je sodelovala na 56. beneškem bienalu pri projektu UTTER / Paviljon Republike Slovenije (avtorja Jaše); na 13. praškem kvadrienalu scenografije in gledališkega prostora je s scenografijo baletne predstave Tristan in Izolda predstavljala Slovenijo; na 30. mednarodnem grafičnem bienalu je za projekt Mehanična galanterija / Srebrna nit s soavtorico Uršo Vidic prejela posebno omembo mednarodne žirije; na 31. mednarodnem grafičnem bienalu je njen projekt z naslovom Timekeepers prejel glavno nagrado občinstva. Leta 2016 je bila rezidenčna umetnica fundacije Mahler and LeWitt Studios v Spoletu. Leta 2017 je na 32. mednarodnem grafičnem bienalu v koprodukciji z SNG Opera in balet Ljubljana s projektom Silenzio odprla bienale in novi razstavni prostor Ustvarjalni center Švicarija. Leta 2020 je v sodelovanju z UGM | Umetnostno galerijo Maribor in Künstlerhaus, Halle für Kunst & Medien v Gradcu predstavila prvo veliko pregledno razstavo svojih del. Umetnica je razstavljala v Sloveniji, Italiji, Avstriji, na Finskem, v ZDA, Avstraliji in drugod. Živi in dela v Ljubljani.

Pismo, 2020

Razrezan grafični list (levo), 46.5 x 41 cm (z okvirjem), 34.5 x 40 cm (brez okvirja), kip; grafični list, medenina, pozlata (desno), cca. 20 x 13.5 cm